Wednesday, October 19, 2005

saiz...

tak betul kot.. camana bole jadi camni.. aku tak caya.. "meh saya ukur sekali lagi", aku cakap kat cina tu.. memang betul lah, aku ukur sendiri perut aku, nombor dia sama dengan nombor yang cina tu ukur saiz perut aku.. aku masih tak puas hati.. aku marah kat cina tu, " alo.. amoi., u pegi ambik lain punya tali tape.., ini tali tape takleh sudah rosak,".. amoi tu cakap, "macamana boleh rosak, itu tali, takleh rosak punya.." frust aku.. tapi aku tetap yakin.. tali tape tu yang rosak bukan saiz perut aku yang bertambah.. bukan aku tak leh terima kenyataan.. tapi semasa aku test seluar yang aku nak beli tu, aku memang dah pakai seluar, bukannya aku pakai kain.. memang dah sah seluar yang aku pakai saiz 34.. so aku pilihlah seluar saiz 34,.. bukan selai.. dua lai pulak tu.. abis,.. tali tape yang tak betul tu tunjuk nombor 35.. benggang lah aku... tapi aku ambik jugak selai.. aku malas nak test dulu.. pas ni baru try kat rumah.. tak muat mampos aku.. bukan murah..
apa2 pun ptg ni aku balik rumah aku try dulu...

5 comments:

NONIE AZIZ said...

assalamualaikum...heheh MR sekodeng dari blog Jamri..baca current post awak ni..terus nak tinggalkan jejak..bukan apa teringat kat Hubby MR sorang tu..Tak leh nak terima kenyataan yang perut dia tu makin lama makin montel..wakakaka..kimi...terimalah hakikat....

Anonymous said...

mamarisyia : apasal.. hubby u boroi ke?.. i tak boroi..

NONIE AZIZ said...

kekeke...ukur lilit perut 38 bawah perut 34..wakakakaka...agak-agak borai ke tidak tu?hehehe..

Anonymous said...

mamarisyia :masyaallah.. itu dah kategori,, boroi melampau tu.. takpelah..dah hubby nak buat cammane..

NONIE AZIZ said...

hehehe..org indon cakap nggak ngapa dong perutnya buncit uangnya pasti banyak...(terlebih kenyang agaknye)