Thursday, October 20, 2005

frust...

baju ngan seluar yang aku beli semalam, tak muat... frust betul aku.. seluar tak muat tak pe, baju pun tak muat .. frust aku.. yang muat cuma t-shirt ngan stokin jer..
satu hal lagi.. tadi aku baru je balik tukar baju ngan seluar yang tak muat tu.. frust lagi sekali, baju ngan seluar yang aku beli tu dah tak der.. nak buat camana, nak mintak duit balik tak boleh, terpaksa ambik baju dan seluar lain .. eii geramnya aku.. dah lah kecik.. nak tukar saiz, saiz pulak takde.. nasib.. nasib.. terpaksalah aku ambik barang yang tak berapa aku suka..
tengok pada cara cerita aku tu, macamlah aku nie.. besar sangat... aku cuma tukar.. dari saiz M kepada L je.. dari saiz 34 kpd 35 jer.., biasa aku boleh pakai.. tapi bulan pose tak boleh pulak.. pelik tu...

moral : sila cuba dulu pakaian yang nak dibeli, walaupun org ramai kat fitting room...

2 comments:

NONIE AZIZ said...

wahkakakakakakahhhh(gelak yg betul2 bagi org sakit hati)kimi,kimi...i rasalahkan..seluar yg u pakai tu sebenarnya dah kembang kain dia..tu yang u rasa tak perasan saiz badan u dah bertambah...hehehehehe..

Anonymous said...

kimi>mamarisya : apa2 pun saya tetap dengan pendirian saya.. selauar saya tak kembang..