Monday, February 21, 2005

flower horn

alhamdullilah... hobi aku dah bermula semula... ntah yang kali ke berapa aku pun tak tahu... tapi yang pasti aku memang minat ikan cantik.. untuk pengetahuan korang, aku dah bela banyak ikan, macam2 ada... kelisa , emas, flower horn, gupi, sepat, dan.. puyu pon ada... tapi semuanya.. berkubur ataupun aku bosan dengan ikan tu..bila aku bosan, aku akan clear kan tempat tu, akuarium pun aku clearkan sekali, biasa nya aku sedekahkan kat orang yang berminat dengan barang ayang aku tak nak tu, tapi.. bukan ini yang aku nak ceritakan...
sebenarnya aku ada bela flower horn baru.. muarah je.. RM 7 je tapi cantik.. anak lagi.. kalau dulu tak dapat ngan harga tu,... dah lah RM7 aku tawar pulak jadi RM 5 jer.. kesian cina tu... tapi bukan ikan ni yang aku bela.. tapi ikan yang aku tukor dengan kawan aku.. sebenarnya aku dah bosan dengan flower horn yang aku beli dan bela, kejap2 mati.. so aku ambik keputusan, bela ikan yang orang dah bela.. so pun tokor ngan kawan aku.. selamat lah sikit.. cina kat ada 'on'.. setakat ini ok lagi.. tak mati pon..
opp.. lupa nama flower horn aku.. nama dia..."bonjour".. cara sebut dia, kena tekan anak tekak.. anak aku pandai sebut..bonjour

ok kat sini aku ada tunjukkan gambor flower horn.. tapi bukan aku punya.. aku takut.. bila ambik gambor.. patu jadi arwah.. macam ikan aku yang lepas2...

No comments: