Tuesday, April 12, 2005

butterfingger





sebenarnya... memang banyak material yang nak aku masuk dalam blog nie, cuma aku tak de masa je.. macam2lah alasan... tak bawak gambarlah... sebenarnya.. bukan kena scan pon... cuma download je... tu pon malas... sapa malas?.. aku lah tu...
hari ni aku cuma nak discuss pasal album baru butterfingger...
ok aku mulakan kat sini... yang pertama, mengenai semua ke sepuloh lagu yang dihasilkan memang berkualiti.. amat sesuai dengan muzik progressive rock... mula2 aku tak berapa yakin tentang lagu dam album melayu yang diorang terbitkan... mana boleh si emet nyayi lagu melayu...
tapi... sampai sekarang... aku masih tak tukar cd lain lagi.... dah hampir dua minggu... 'slamat tinggal dunia" tetap no 1 lagi dalam carta muzik cd player kerata aku...
kalau korang rasa was2 tentang cd ni... beli dulu.. pas tu dengar... memang kow giler...

No comments: