Wednesday, April 20, 2005

recover


semalam cuti hari keputeraan sultan perak... aku dipaksa oleh anak aku untuk pegi berenang, pada asalnya kami bersetuju nak gi lumut (teluk batik), semua kelengkapan dah siap dan diangkut masuk ke dalam bonet.. minyak kereta pun hampir penuh aku isi. tapi nak buat camana, kita hanya mampu merancang, tuhan yang menentukan.. citer dia camni... bagun pagi kami semua dah get ready nak gi lumut untuk berkelah, bila dah siap, kami pegi sarapan pagi kat kuarters kastam.. belum sempat habis makan, anak aku nak berak.. so aku terpaksa balik semula ke rumah.. tapi kalau ikutkan anak aku.. dia tak nak berak kat rumah, dia cakap nak berak kat stesen minyak aje.. tapi aku balik jugak kat rumah... dah lepas balik berak... lagi sekali aku terpaksa balik kerumah, dah hampir 3 KM aku memandu.. kamera tertinggal... balik lagi.. apa nak buat... dah lupa, nak buat camana.. dah lepas ambik kamera,.. aku dah mula rasa malas nak terus kan ke lumut... so aku telah membuat keputusan drastik ketika kereta aku di traffic light yang ke tiga.. aku terus ke air terjun berdekatan ngan ipoh jer.. tak jadi gi lumut.. kira cover balik la... kat atas tu gambar anak aku tengah syok mandi kat air terjun lubuk timah.. mungkin dia ingat dah sampai kat lumut kot...

No comments: