Monday, April 25, 2005

rokok..(tutup hidung)..


rokok? entahlah... no komen.. tanggal 23hb april 2005, aku telah memecahkan satu rekod bersih yang aku pertahankan selama 4 (EMPAT) bulan 22 hari berkecai macam tu aje.. kalau aku cerita pasal frust, aku sendiri pun dah meluat, tapi itulah kenyataanya.. aku amat kecewa dengan tindakan aku..
cukuplah... aku tak nak cerita kenapa aku sambung balik tabiat buruk yang aku sendiri amat benci tu.. dah lah.. aku tak nak cerita lagi.. tak yah lah... tah yah cerita lah.. pasal benda yang tak membawa paedah nie.. tapi soalnya, macamana boleh hisap balik?... yelah.. aku tak nak citer lagi.. aku keeceewaaa... orang rumah aku tak leh terima kenyataan ini.... anak aku... di cuma cakap..."busuk abah"...(sambil dia tutup hidung).. memang aku malu pada tuhan, kawan2 dan yang paling penting pada diri aku sendiri..
ntahlah berapa lama lagi aku boleh hidup dengan benda yang tak berpaedah nie..
... :iklan rokok amat mebazir pada kaki rokok:...

No comments: