Wednesday, April 20, 2005

macamana ni?


apa ni? macam mana ni? apa ni? = ketapi kecik, macam mana ni?
macamana apa? yelah... ye lah apa... tengok betul2.. betul2 apa.., macam nie... satu soalan..
macamana gambar ni diambik? ooo... , hek eleh... apa susahnya... ambik jelah... tengok dia datang, pas tu tangkap jelah... masalahnya... posisi mana kamera nak duduk.. ooo.. kalau macam tu, si penangkap gambar tu... mesti kat dalam ketapi lain, dia ambik gambar masa ketapi bertentangan atau masa ketapi sedang berselisih..
ooo... betul jugak... habis tu kalau ada satu je ketapi, dan tidak beselisih macamana pulak...
susah tu... nak kata ambik dari tepi jalan ketapi, tak boleh pulak... pasal jalan dia tak ada kaki lima, lagi pun jalan dia kat atas jalan raya... kalau ambik dari tepi jalan, mesti gambar ketapi nampak dari bawah... abis... camana?
tapi yang pasti, ketapi ni memang tak berselisih... masa gambar diambil, maknanya takde peluang untuk ambil gambar dari dalam ketapi lain..
ihk.. pening jugak ni... persolannya betul ke gambar ni tak diambil dari dalam ketapi lain semasa berselisih...?
betul tak de ketapi lain masa tu... kalau tak caya.. tengok gambar di bawah... gambar monorail kedua-dua belah... tak de ketapi lain kan?..


oh yea... jawapan aku tahu..
gambar ni diambil oleh orang lain... so aku tak tahu lah... kusut dan buntu lah pikiran aku nak jawap soalan senang yang telah disusahkan..
oklah... dah lama sangat buang masa... aku jawablah soalan yang aku bagi dan juga soalan yang telah aku jugak cuba susahkan...
gambar nie... aku ambil dari bilik hotel di center point kl (bilik 217).. monorail ni... betul2 depan bilik aku... hik2...
tq kerana cuba berfikir soalan senang..

No comments: