Tuesday, November 30, 2004

Satu games tiga token





yang ni.. fatin dengan batrisya... dia ni anak jamri



gembiranya hati anak aku..

'Satu games tiga token' bengang betul.. abis.. berapa games yang anak aku boleh mainnya...
tulah kisahnya... fun fair kat sebelah makro ipoh.. sebenarnya funfair kat makro ipoh ni.. bukan kali yang pertama, dah banyak kali dah.. tahun lepas, games dia tak laku.. satu game satu token dan paling mahal satu games 2 token, tu pun takde orang nak main, pasalnya tahun lepas dia punya fun fair sama tarikh dengan 'euro fun park' (fun fair canggih).. padan muka . yelah sapa nak main kalau games buruk dan peralatan pun tak elok..
tapi tahun ni dia berlagak sikit pasal dia jer yang ada.. so terpaksa je lah aku turutkan kehendak anak aku.. yelah budak2.. nampak jer benda berpusing2, pas tu ada lampu2.. ihk bukan main lagilah anak aku.. tiap2 ari memujuk..

tapi, apa2 pun... aku gembira tengok anak aku seronok.. aku suka tengok dia main..
masa dia naik kapal berpusing tinggi tu.. dia lambai sebelah tangan kat aku sambil satu tangan lagi berpegang pada handle kapal tu..

nasib baik, dia mau balik... tulah.. kerenah anak aku.. aku sayang sangat kat dia.. dia permata hati aku.. :)





No comments: