Monday, November 27, 2006

hari lahir part 1


hah.. apa ni..? mimpi ke apa? la,.. ye ke?
terkezut aku bila pagi rabu lepas.. tengah aku nak pakai stokin nak gi keje., tetiba je.. belepuk... bini aku datang cium pipi aku.. sambil dia cakap happy birthday untuk aku..
laa.. besday aku rupanya..
ntahlah, aku memang dari dulu lagi memang tak kesah dengan besday ni, cuma masa bercinta jer aku terjebak dengan mainan besday ni..
yelah masa bercinta.. awel ni bagi tu lah.. bagi ni lah.. macam2 lah.. tapi semua hilang macam tu je..
yang paling best sekali, hadiah patung 'pooh' makwe aku bagi masa hari lahir aku yang ke ntah tak tahu dan yang sekrang ni dah jadi bini aku,
ada satu hari dia datang nagn mak dia kat rumah org tua aku.. masa tu dah nak kawin dah.. sekali tu dia ternampak anak patung pooh yang dia bagi kat atas reban ayam rumah aku...
lama pas tu.. baru dia cakap.. tak hargai langsung pemberian orang..
abis nak buat camana.. ok lah tu.. aku letak kat atas reban.. kalau dalam reban.. camana? kan dah kena taik ayam...
end part 1

No comments: