Thursday, December 07, 2006

fakta nombor (hari lahir part 2)

mengenai hari lahir.. org mesti cakap pasal azam baru, azam lama tercapai ke tak dan semua mengenai azam..
tapi bagi aku semua tu tak penting sangat.
sebenarnya memang dah banyak tahun aku tak tanamkan azam pada setiap hari lahir aku..
kalau nak kira banyak azam yang lepas2 tak tercapai lagi.. so buat apa nak berazam lagi.
kalau dulu setiap tarikh penting seperti hari lahir, hari khawin, hari tahun baru dan bermacam-macam hari yang berasaskan nombor yang penting, org akan cuba berazam..
bercakap mengenai nombor..
aku ada fakta nombor menarik ...
21 10 hari lahir isteri aku
22 11 hari lahir aku
23 12 hari ulang tahun kawin aku..
semua ni bukan kita rancang.. tapi aku tengok memang cantik... hari kawin kita pun kami tak perasan tarikh camtu..
tarikh hari lahir si fatin dan si raudhah pun cantik gak.. macam kekuatan hubungan..
12 9 hari lahir fatin
9 12 hari lahir raudhah

No comments: