Tuesday, November 21, 2006

kiamat dah dekat..



"kini dunia sudah terbalik, perempuan ingin tampan, lelaki ingin cantik, korapsi dianggap rezeki, mencuri dianggap prestasi."

itulah, lirik lagu dalam kiamat sudah dekat yang ditayangkan sepanjang bulan ramdhan lepas.. hingga khamis minggu lepas.,
cerita ini agak simple.. tapi aku rasa jalan cerita serta plot cerita yang digarap begitu sempurna membuatkan aku tertunggu siarannya setiap hari pada jam 5.30 ptg.. tapi selepas bulan puasa cerita ni ditayangkan pada kul 6.00 ptg.

ntah mengapa aku boleh layan darama indon ni.. sebelum ni aku tak pernah tengok atau tak suka drama tv.. tapi drama indon ni talah mengubah pandangan lekeh aku terhadap drama indon.

tapi aku amat frust sekali apabila episod akhir pada khamis lepas tidak dapat aku tengok.. ini semua gara aku, terpaksa menghadiri seminar ' profesional engineer' di jitra kedah..

apa2 pun aku amat minat sekali dengan pak aji ni..

No comments: