Monday, November 13, 2006

ringkasan & kesimpulan raya tahun ni..

apa khabar kengkawan semua.. ihk lama betul tak memblogkan diri.. macam2 pandangan kat chatbox aku tu.. apa2 pun, memang aku tak sempat giler nak men update kan blog aku.. cerita raya memang banyak sangat,..
tapi aku rasa sama aje dengan cerita orang lain..
apa2 pun aku akan buat kesimpulan dan ringkasan tentang raya baru2 ni..
1.raya memang best
2.sakit hati sama macam tahun2 lepas.. jalan jem giler..
3.kami semua deman lepas raya.
4.open house tak buat tahun ni, cuma pegi rumah orang je.. (termasuk rumah Jamri)
5.keadaan kampung ok aje.
6.sms raya terbaik aku tahun ni..'KATAK KENYANG LALU TERTIDO, GAJAH PITAM LANTAS TERJATUH. ANDAI TAK SAMPAI TANGAN DIHULUR KU POHON AMPUM DARI JAUH.. SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR BATIN
secara kesimpulannya, raya tahun ni sama aje ngan raya tahun lepas... yang bezanya cuma duit raya si fatin tak boleh beli mainan lagi..,
duit raya dia aku buat beli barang persedian dia nak sekolah tahun depan.

No comments: