Tuesday, December 20, 2005

TQ semua




Assalamualaikum... terima kasih aku ucapkan kepada ramai orang yang telah
menolong aku dan kami sekeluarga. terima kasih yang pertama saya ucapkan kepada
pihak Hospital O&G dan First Class Ipoh kerana telah memberi khidmat yang
terbaik kepada isteri saya untuk melahirkan seorang anak yang comel yang dan telah
dinamakan dgn panggilan  "RAUDAH". terima kasih sekali lagi di atas jasa2
nurse dan doktor di sana. tiada apa yang dapat aku berikan selain dari ucapan
terima kasih.. tapi atas dasar seronok sangat tengok anak no 2 aku tu.. aku
telah membeli KFC buckets kepada staff O&G Ipoh ..






tepat jam 9.10 pagi hari jumaat 9.12.2005.. raudhah selamat dilahirkan,
alhamdulillah setelah penat hampir dua atau tiga hari aku berulang alik ke
hospital.. mungkin agak susah sikit Raudhah lahir.  mungkin jugak, anak aku
yang pertama dilahirkan secara casearean. so raudhah ini kira macam anak
pertama jugak lah. kesian aku tengok bini aku.. apa taknya, aku dibenarkan
masuk tengok isteri aku bersalin dalam labour room tu. kesian jugak. tapi staff
kat  Hospital bahagian O&G Ipoh memang first Class betul. diaorang punya
servis dan khidmat nasihat amat profesional sekali... time kasih untuk semua
staff O&G Ipoh. sape2 rasa nak beranak, sila  beranaklah kat  unit O&G
Ipoh. memang puas hati.. kalau aku mampu peluk semua staff kat situ untuk ucap
time kasih, aku akan peluk. tapi nak buat camana aku tak mampu peluk. mungkin
kalau aku peluk semua nurse kat situ, diaorang ingat aku giler pulak. dan tak lupa juga, ucapan setinggi2 time kasih kepada mak mertua aku hjh zaiton yang bersusah payah tunggu bini aku, mak aku pn halijah, adik2 aku yang datang, dan semua yang lain walaupun tak datang tapi tetap mengambil berat tentang kami sekeluarga.







teme kasih yang tak tehingga jugak kat member2 aku yang turut menbantu aku
selama .. maklumlah aku kan takde keta.. dahlah takde keta, bini beranak pulak
tu.. eii susahnya.. tapi alhamdulilah semua kawan aku amat perihatin dan sampai
aku tak rasa yang aku takde keta.. time kasih yang tak terhingga kepada 
cikgu syed omar, en  kamarul hisyham,  en ghazali, cikgu anif, en
muralis dan banyak lagi... yang turut menjayakan kelahiran anak aku. time kasih
semua.. tanpa korang semua mungkin aku penet sikit.







setelah selesai semua Raudhah dan bini aku dihantar ke wad.. alhamdulillah
esok semuanya boleh balik..






Kak Fatin dan sepupunya Nurul Effa Umairah sedang sabar menunggu kehadiran
adik Raudhah.

3 comments:

izawani said...

Kimi, sila la simpan resit bayaran bersalin tu. First class, hospital swasta kan ? Nanti bila ada orang pinang, hantaran dia nanti, jumlahnya tunjukkan resit tu... tak mahal kan?

Rakimi said...

murah je.. first class gomen jer..

NONIE AZIZ said...

wahhhh....tahniah!!!comel baby baru ko kimi..jeles aku!!