Thursday, December 01, 2005

friends

memang aku dah tahu, susah sangat kalau takde keta.. tapi nak buat camana, salesman tu cakap dua hujung bulan 11, sekarang dah bulan 12. aku call dia, dia cakap delay 1 @ 2 weeks.. bengang aku tak puas hati aku. smalam aku gi jumpa manager dia.. manager dia cakap before 7 of 12, u akan dapat.. tak tahu lah betul ke tak.. kalau before 7. ari ni pun before 7 jugak.. kesian kat aku..
bukannya aku booking mercedes ke jaguar ke.. keta poton je.. pun lambat jugak.. eii frustnya aku..
camana tak frust, dahlah bini aku nak beranak.. keta takde.. nak gi check up perut dia lagi.. takkan nak gi ngan motor.. takut aku.. buat masa ni aku selalu menyusahkan member2 aku. aku slalu pinjam keta diaorang.. alhamdulillah aku dikurniakan dengan member2 yang boleh berkongsi susah dah senang.. time kasih member2.. yealah.. kawann2 ni memang ramai.. cuma kita kena pandai kategorikan.. tak salah kawan ngan ramai kawan tapi kena pandai kategorikan.. ramai kawan yang nak sronok jer.. tapi untuk cari kawan time susah tak ramai.. tapi alhamdulilah aku banyak kawan yang boleh share senang dah susah..
kawan yang baik ni.. dia tahu tentang kesulitan kita dan selalu ambik berat pasal kita.. tapi kita jangan ambik kesempatan terhadap apa yang telah mereka berikan kepada kita. dan jagan kita lupa dan selalu juga ambik tahu pasal mereka..

3 comments:

NONIE AZIZ said...

alamak..siannyer ko..ko kena kejan(kacau) selalu diaorg ni...baru dapat cepat...

Rakimi said...

mamarisyia :
tiap hari pegi kacau dia.. bukan stakat tipon lagi dah pegi jumpe manager dia.

aries81 :
alamak 3 bulan? takutnya,.. i pun order gen2 gak..

Anonymous said...

kena call selalu ni..paling kurang tiga kali sehari..sebab kengkadang kompeni keta dia rolling duit orang lain untuk keta orang lain..my member dah penah kena macam ni