Monday, December 05, 2005

dalam penantian..

aku masih menantikan kelahiran anak kedua aku, due date 25 Disember ni, tapi masa anak aku yang no 1,. 3 minggu lepas dah kuar dah.. yang sekarang nie lambat sikit.. takpelah.. janji sihat walafiat, mak mertua aku pun dah datang nak jaga bini aku.. apa2 pun sekarang ni, tiap2 minggu kena gi klinik check perut bini aku.. tapi doctor cakap, kalau sakit terus gi spital bersalin.. apa2 pun aku masih menantikan kelahiran anak aku yang kedua ni.. ( aku nak sangat anak lelaki pulak).
semalam aku gi tengok rumah baru aku, dah lama sangat aku tak tengok.. hampir 4 minggu aku tak gi tengok, maklumlah keta tak de.. nak gi ngan motor tak larat.. jauh tu.. 20Km dari rumah aku.. dari pemerhatian aku dan member2 aku yang pergi tengok sekali ngan aku, masing2 cakap "ihk lambat lagi ni".. tak tahu lah aku.. tapi yang nyata semua dah siap.. cuma tunggu sambung air dan api jer.. pemaju cakap, awal bulan 1 boleh dapat CF.. apa2 pun aku masih menantikan rumah baru aku ni..
kereta? tak tahu lah.. camana, aku masih juga menantikan keta baru aku, ini dah kali yang ke 67 dia janji ngan aku.. minggu lepas dia cakap before 7 of disember.. ari ni dah 5 ari bulan, just wait and see je lah.. tapi kalau tak dapat gak pada 7 ari bulan nie, aku kan gi serang ala2 al-qeda.. aku akan gi bom semua keta kat kedai dia.. apa2pun aku masih menantikan keta baru aku nie..

4 comments:

Mas said...

Orang tua2 kata anak sulung cepat kuar. Yng ke2 n seterusnya kekadang lambat cikit. Mak aku cakap, aku kuar 3 minggu awal, tapi adik aku yg ke 2 kuar 2 minggu lambat. Lagi lambat lagi saspen.

Rakimi said...

mas: bukan org2 tua kata.. memang pun.. anak sulong aku 33 mggu dah kuar..

Anonymous said...

kimi,
mudah2an semuanya selamat..aminnnn

Rakimi said...

time kasih ayu... ayu bila lagi?