Friday, March 03, 2006

bola oh bola

no 9 jersi aku


ihk boleh main lagi ke?



ihk dah lama benor rasanya aku tak main bola, kalau dulu aku lah pemain terpantas, tapi sekarang aku dah tak macam dulu lagi, tapi itulah kenyataannya. hampir 5 tahun aku tak main. semua disebabkan aku pindah rumah. sebelum pindah rumah, tiap2 hari aku turun padang. padang bola pun dekat dgn rumah aje.

tapi sekarang rumah aku dah jauh dari padang bola, nak main pun malas. kalau nak pegi main kena redah hampir 10 traffic light. baik takyah.

sekarang aku lebih suka pegi tengok bola daripada main bola..

2 comments:

NONIE AZIZ said...

wahhh...patut le cini kedai jeans tu ngaku kat aku...ko asik dok merungut seluar ko beli kat kedai dia dah tak muat...muahahha

Rakimi said...

>mamarisya
hek eleh.. aku okey lagi.. ofer untuk jadi model jeans levis masih ada lagi..
tapi aku rasa baba dah takleh jadi model lagi kot?